duminică, 21 iunie 2009

XXI

...e un tip care pare a fi foarte destept, care m-a surprins cu niste lucruri pe care le stia despre mine... si despre tine. care m-au pus pe ganduri. el mi-a spus ca le-a visat dar nu stiu ce sa cred caci sunt lucruri pe care nu ai cum sa le stii despre noi doua, decat daca ne cunosti sau ti le-am povestit eu. ciudat din punctul asta de vedere. de ce spun ca pare destept? presupun ca esti curioasa de ceea ce ma face sa spun chestia asta!
pai in genere pot recunoaste un om inteligent luandu-ma dupa mai multe lucruri... e greu de explicat. de la privire pana la modul in care se exprima. chiar daca el e imbracat mai ponosit si total impotriva trend-urilor din ziua de azi.

se vede ca a suferit mult la viata lui, dar are inca sclipirea vietii in priviri. speranta nu i-a murit. dar ma face sa fiu curioasa care e cauza suferintelor lui. pacat ca pare sa bata in defensiva in ceea ce ma priveste... oare sunt eu sau si el are aceleasi trairi pe care le am si eu? oare si el a fost calcat in picioare de persoana pe care el o venera? cine stie puricoaso! eu nu am de unde sa stiu. dar sper ca voi afla. mai tarziu o sa te scot la plimbare prin parc si poate il vom vedea din nou pe aceeasi banca.
dar cum pot afla tot ce are pe suflet? ca ma gandesc.... daca il intreb direct... nu cred ca voi rezolva ceva pentru ca exista posibilitatea sa se einchida in el si sa nu vrea sa vb despre asta. chiar se poate speria...


hai sa ne culcam ca mi-e somn. ne trezim in 2-3 ore sa te scot in parc.

offf cald mai este. nu pot inchide un ochi din cauza caldurii...hai sa mergem in parc. stai sa-mi iau o carte ptr ca poate avem mult de asteptat pana vine Luca in parc sa citeasca.

si-a luat cartea din care mai avea cam jumatate de citit, i-a pus lesa pisicii si a iesit pe usa indreptandu-se spre parc.



va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!