luni, 16 februarie 2009

"bodybuilding is living"

Cam aceasta este gandirea ce o am acum. Merg la sala de "tras de fiare" de un an deja. Pot spune ca mi-a schimbat viata in bine, chiar daca am inceput sa am discutii in contradictoriu cu toti cunoscutii mei care-mi spun ca asta nu e un sport. Ba e un sport! Daca nici asta nu e sport atunci care e? Curling? Biliard?
Este un sport, din punctul meu de vedere, ca oricare altul deoarece el te poate schimba pe orice plan. Este un sport care iti da posibilitatea de a te relaxa psihic in timp ce faci miscare/efort fizic.
Oamenii au idei preconcepute: moaaaa tragi de fiare? vrei sa faci muschi? sunt urati oamenii cu muschi, din punctul lor de vedere. Bine... majoritatea musculosilor "mari" sunt gretosi, dizgratiosi and stuff, stiti f bine la ce ma refer. Eu nu vreau sa ma fac atat de mare ci dimpotriva chiar m-am facut mic de cand "trag". Dar nu neg faptul ca daca voi ramane cu "forme" imi va place. Atata timp cat nu sunt exagerate mi se par ok.
Ce reprezinta pentru mine sala de antrenament.
Dupa o zi de munca momentul in care ajung la sala este extrem de binevenit. Este locul in care efectiv ma lupt cu mine si cu greutatile.
Stau singur cu greutatile in fata, sunt doar eu si ele, un fel de lupta de la Termopile in care particip doar eu si greutatile.

Ma uit la ele, sunt mult mai multe decat mine, imi spun " o sa ma striveasca!", "n-o sa ma mai pot ridica de pe banca", dar voi putea! Da! O sa fie greu, o sa simt arsuri musculare si o sa ma doara muschii 2-3 zile dup-aia, dar va merita! pentru ca atata timp cat simt transpiratie pe corp, stransoarea chingilor si a centurii, stiu ca nu exista un loc mai bun pentru mine nicaieri in orasul asta. Asta e durere! oare cati pot face fata?

In fiecare zi duc lupta asta si incerc sa ies invingator. Exista si momente in care simt ca nu mai pot, dar de ce sa ma opresc? De ce sa o fac?

Imi place ceea ce fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!