luni, 16 februarie 2009

Expirat!

Ca mai tot omul, m-am dus si eu in club. Expirat!
De obicei merg acolo si cum mi-am facut blogul asta... am zis sa va impartasesc ultima mea experienta in acest club.
Vineri 13! Era seara, venisem de la munca si de la antrenament si bineinteles o ardeam din plictis pe mess. Ma abordeaza prietenul meu de-o viata (sa-i zicem simplu M) si imi spune ca a stabilit impreuna cu ceilalti sa se mearga in club. Am aprobat aceasta iesire stiind ca in Expirat este foarte ok muzica.

Ajungem la locul cu pricina pe undeva pe la 11. Era decent, nu foarte aglomerat. Ma postez cu prietenii undeva si mergem la bar sa luam de-ale setei bunatati. Bineinteles ca eu mi-am luat apa plata(ca sa nu-mi bat joc de antrenamentul din ultima saptamana) desi M a ramas cam crispat vazand ca nu beau in seara aia(sunt funny la bautura :D) . Mare greseala am facut ca nu am baut nimic si am ramas lucid toata noaptea, deoarece undeva pe la 2-3 eram singurul om treaz din club. Bineinteles ca dupa 1 a inceput sa fie extrem de aglomerat si ca te simteai ca si cum ai dansa in tramvaiul 41 undeva la 8 dimineata(cam atat era de aglomerat). Toti erau beti(barbati si femei nu conta sexul) si clubul dintr-o data s-a transformat in sodoma si gomora la un loc. Ce destrabalare! Incredibil! Imi dadeam pumni ca nu prea puteam sa intru si eu in atmosfera caci eram treaz. Sunt unele momente in care iti doresti sa fii beat si nu ai cum caci ai luat decizia de a nu consuma alcool in acea seara/noapte.

oh! those years: http://www.youtube.com/watch?v=Wt9UyhTH87A

Si cum stateam eu cu sticla de apa in mana(stingher ca eram singurul cumparator de bauturi non-alcoolice din acel local) la un moment dat am simtit niste lovituri puternice in spate. Ma intorc si vad dansand cu niste miscari foarte largi(in caz ca ati uitat pana acum era aglomerat tare) un cuplu scos parca din desene animate. Amandoi pe la 1.70 m, el pe la vreo 55 kg chelios si cu ochelari(geek style) si ea pe la vreo 80 de kg tunsa scurt(male whale style) se miscau extrem de armonios ca intr-un balet de elefanti si furnici moarte de bete cu miscari largi. L-am tras pe el de-o parte sa-i explic ca nu e frumos ceea ce face caci loveste 50 de oameni in 2m patrati. N-a inteles si m-am rastit la el ca nu e singur in club si sa o arda mai chill.
putin mai incolo de noi era o pustoaica pe la 20 de ani care s-a sarutat cred cu 80 de baieti si bineinteles ca era rupta de bautura.

Stau si ma gandesc: ce-i determina pe oameni sa faca lucrurile astea? alcoolul? si doar el? de ce ai face chestiile astea?

Imbatranesc!

2 comentarii:

  1. cred ca e de la alcool mai mult ca sigur, plus altele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca tot ai deschis subiectul "mare e gradina Domnului", chiar ieri mi-am adugat si eu inca un motiv la lista "de ce trebuie eu sa plec din tara asta". In seara de Sfanul Valentin am stabilit cu cativa prieteni sa mergem a doua zi la film la "My bloody Valentine" 3D. Din pacate, cei care au propus iesirea aveau deja bilete la Mall-ul din Liberty, unde am avut deja proasta inspiratie sa merg acum vreo luna. Mall-ul saracul nu are nimic, chiar "lumineaza" putin zona, dar calitatea oamenilor lasa mult de dorit. In fine, am fost deacord sa mergem cu ei. Am ajuns, ne-am luat bilete si am intrat in sala. Sala era plina si rulau deja reclamele, deci era bezna si abia ne-am gasit locurile. Bineinteles ca am gasit 5 flacai pe locurile noastre. Unul din baietii cu care eram le-a spus sa se ridice si m-am mirat ca au facut-o fara comentarii. Cred ca incepuse filmul de 15 minute, cand am observat ca in fata mea se aflau niste oameni cu un copil mic de vreo 2 ani. Pana acum nu-l observasem pentru ca statuse cuminte in bratele parintilor, dar vizibil deranjat de sunetele prea puternice ale filmului a inceput saracul sa isi manifeste disconfortul. In momentul acela mi-am dat seama in ce tara traiesc. Cum pot niste parinti intregi la minte, care au facut un copil nu pentru ca le place prea mult sexul sau prenu ca sunt prea inapoiati mintal ca sa fi auzit in viata lor de metode contraceptive, sa aduca un copil atat de mic la un asemenea film. Unde mai pui ca e si 3D. Chiar nu se gadesc cu mintile lor netede ca acel copil e atat de impresionabil la varsta asta si ca sunetele acelea pot sa il traumatizeze. E un film horror totusi. Nu e numai faptul ca e sunetul tare (si deranjat pentru cei mici) dar este si specific genului. Vorba aia ma sperii eu care am 21 de ani, si am constiinta ca lucrurile alea sunt fantastice, cum ar putea el sa ramana indiferent. Imi venea sa le sparg capetele. Nu pot sa cred cata lipsa de responsabilitate exista. Nu vreau sa mai continui pentru ca le-as adresa cuvinte mult prea urate si nu merita sa pacatuiesc eu pentru prostia altora. Dar intr-adevar lipsa de respect este ceva atat de obisnuit in tara asta incat si cei care mai aveau o urma de bun simt au inceput sa se complaca in situatie... Tot ce ne ramane de facut este sa fim noi mai buni si sa fim un exemplu pentru ceilalti... Pe data viitoare.

    RăspundețiȘtergere

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!