vineri, 27 februarie 2009

Hmmmm!

De ceva timp in grupul meu de prieteni, grupul "aia mici de la bloc"(se stiu ei :D ) exista o gluma: si daca ai avea o imputernicire!

acum sa va spun de unde vine gluma:
discutam cu ei despre ce ne-ar place sa facem(in genere nu neaparat job... ci doar un fel de hobby) si bineinteles ca mi-a venit randul mie.
pai eu as vrea sa primesc o imputernicire de la presedinte(oricare ar fi el) prin care sa sa am voie sa killaresc pe cine vreau eu pentru a epura tara asta(sau macar bucurestiul ca si-asa e cam singura capitala fara statie proprie de epurare).
de ce? o sa va intrebati voi!
pai de ce nu? va raspund eu, evaziv, si continui: pai in primul rand as sterge de pe fata pamantului un cartier numit aiurea: Ferencz :D dar nu oricum ci cu bai de sange and stuff, ceva de genul: intru in Ferencz cu vreo 2000 de grenade si un cutit iar la iesire avand mainile libere voi scrie pe un copac: G a ramas fara grenadeeee! dar are cutitul in continuare ! uraaaa!
in al doilea rand m-as duce la locul de munca al unor prieteni de-ai mei numit: Hanul Drumetului si tot la fel lof c-as umple de grenade intr-o seara in care prietenii mei si patronul of course nu ar fi la munca :D
de ce Hanul Drumetului? o sa intrebati voi!
pai uite de ce: acum un an de zile am fost acolo la invitatia unui prieten ce nu stia sa ajunga acolo(era ziua unei pipitze) si bineinteles ca nu am putut refuza(era vb de baut vin rosu sec cu cola mocca!).
o data ajuns acolo m-am asezat linistit la masa. am turnat niste licori magice in pahar si m-am asezat cu prietenul la vorba. linistea discutiei noastrea fost la un moment dat perturbata de catre un gurist(omul care da din gura intr-un taraf de tigani pardon lautari) care a inceput sa raga(de la vb a rage) nush ce rahat de melodie parca ar fi fost muscat de unul dintre cele doua "balls" de catre un pitbull. lumea "buna " de la mese era deja extaziata, femeile deja erau orgasmate la maxim iar barbatii rupti de beti. la un moment dat guristul a inceptu sa strige si mai chinuit: pentru printesa banatului fara numaaaaaar!(mori in chinuri groaznice tuciuriu pitic retardat ) si de la o masa s-a ridicat un fel de balena maro pe uscat cu o rochita ce gemea pe ea de chin fiind intinsa la maximum-maximorum pe trupul acela zvelt ca un elefant supraponderal(da exista si elefanti supraponderali, nu numai femei grase! nu-i asa pitzi? :D ) si a inceput sa se unduiasca de mijloc si sa bage"motoare d'alea supranaturale" de zici ca tsunami-ul de a facut atatea x-mii de victime in indonezia and stuff a fost provocat de miscarile sale lascive si senzuale (tocmai am fost la baie si am vomitat la revederea imaginara a acelei scene, ma scuzati, m-am spalat). ala gatuia in continuare pentru printesa.... si de langa aceasta "printesa" s-a ridicat si "bo$$-ul" si a inceput sa faca gestul acela de shaormeur(ala de face shaorma cred ca asa se numeste) de parca o felia p-asta din cap pana in picioare... saracul avea mult de feliat ce-i drept.
vazand aceste fapte, mi-am dorit ca la un moment dat sa se faca intuneric bezna in restaurant iar mie sa-mi apara in maini niste katane(sabii ninja...) si sa ma apuc sa fac kata(gugal it ca e greu de explicat) printre mese neinteresandu-ma pe cine "feliez". un fel de Blade al bucurestiului sa fiu in acele momente, numai ca el omora vampirii... eu omoram maronii.

in al treilea rand as killari toti romanii cocalarizati, retardati ce asculta manele pe telefon(momentan ma limitez in a-i injura cu voce tare si a-i obliga sa inchida"in mortii lor" playerul de muzica si am succes asa) pe toti care se imbraca in roz, cu freze emo de se dau minimal-isti dar o rup pe manele acasa si in regie.

vreau imputernicire!



p.s. acesta este unpamflet si trebuie tratat ca atare! yeah right.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!