vineri, 20 februarie 2009

Plictiseala!

ce face un om la plictiseala?
eu la plictiseala mi-am deschis blog, cand nu am ce face la serviciu(adica mai tot timpul cat stau acolo) ma dau pe net, fumez(cam mult ce-i drept) si ma ia somnul.
ce bine ar fi daca m-ar lasa sefii sa citesc linistit cand sunt la birou.
voi ce faceti de plictiseala?

intr-o seara am fost la un prieten pe care l-a lasat prietena dupa ceva ani impreuna. stiind ceea ce simte bineinteles ca am fost de acord si ne-am intalnit. am fost la el acasa sa-i vad si implicit umplu de pumni sacul de box :D. dintr-una intr-alta mi-a zis ca vrea sa-mi arate niste clipuri pe youtube.
s-a conectat cu consola pe internet si a dat play unor filmulete pe care vi le arat si voua:
1
2
3
4
5
6

am ramas perplex. cam ca atunci cand mergi la dentist si stai cu gura deschisa cateva zeci de minute.
cam asa am ramas si eu numai ca de uimire. au trezit in mine o mare de sentimente clipurile astea. sunt lucruri pe care le-as face si eu... dar nu intr-o situatie normala.
stau si ma gandesc cam ce simt ei cand fac lucrurile astea?
primul lucru care-mi vine in minte este ca se simt extrem de vii, se simt extrem de liberi.


dar de ce fac asta? de ce sa-ti risti sanatatea, viata and stuff??? pentru ca asa simti cel mai bine ca traiesti. desi sfidezi legile moralitatii si fizicii... simti ca traiesti si ca ai viata in propriile maini.

A si cred ca si de plictiseala!

va dati seama cat de plictisit de viata terbuie sa fii sa faci chestiile astea? ca nu te mai bucura nimic? ca nu-ti mai tresalta inima la nimic nici macar la un sarut? nici macar daca ai castiga la loto?

Sunt foarte plictisit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!