miercuri, 25 februarie 2009

What if...?

uitandu-ma la ce a reusit tipul din videoclipul de mai jos sa faca... stau si ma gandesc oare ce as putea face in oricare din locatiile respective?

http://www.youtube.com/watch?v=bNF_P281Uu4

cred ca mi-ar place sa stau vreo 10 min in fiecare locatie sa fumez o tigara si sa studiez fiecare lucru ce face parte din lumea respectiva.

mi-ar place sa merg in toate capitalele lumii sa savurez viata oamenilor de-acolo, sa le urmaresc obiceiurile si sa nu uit niciodata de unde-am plecat...

de unde-am plecat?

din bucurestiul insalubru plin de cocalari care se cred mari amatori de muzica house(la ei e clar haos nicidecum house), de pitzipoance imbracate si machiate strident de parca ar fi carnavalul de la rio zi de zi(oare ele gandesc? nuuuu... ele nu gandesc decat ca ar vrea sa dea de unu' cu bani care le va permite sa faca ce vor ele cu banii lui, cand colo vor da de unu' care le va rupe gura de fiecare data cand vor face ce nu ii convine lui... dar asta e alta discutie), de oameni care tot timpul se grabesc si care tot timpul considera ca ei sunt buricul pamantului si au dreptul la tot, ah, si
(aici vb de cei care intr-adevar sunt asa, nu generalizez)de bosorogii(nu le pot spune batrani unora care se comporta ca un copil de 14 ani si sar la bataie) din autobuze care tot timpul sunt pusi pe harta si au tot timpul prioritate la scaunele din acestea chiar daca in jur mai este cineva gen femeie gravida, cu copilul in brate sau cineva cu piciorul sau mana rupta... carora daca le atragi atentia isi pun batranetea in fata ca un scut ce i-ar proteja de tragerile de maneca ale celorlalti.
nu mai zic de noi "ceilalti" care ne straduim pe cat putem sa aruncam gunoaiele la locurile lor, sa fim cat mai distanti si respectuosi fata de cei din jur, eu personal ma apar de astfel de oameni punandu-mi castile pe urechi si ascultand muzica preferata.
nu cred ca mi-ar fi dor de bucuresti...

clar NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!