miercuri, 11 martie 2009

Aventuri in metrou!

in fiece dimineata ma deplasez spre serviciu cu metroul dupa ce in prealabil circul pret de cateva minute cu tramvaiul 41 care-mi ofera niste experiente claustrofobice zilnic.
ajung pe peron si-mi scot cartea. oamenii incep sa se inghesuie. metroul se apropie cu un huruit de parca ar fi un batran tabagic tusind. eu citesc in continuare.
se deschid usile acestuia si din el incep sa alerge oameni inspre scari.
ma uit la ei nedumerit incercand sa-mi dau seama de ce alearga. alearga sa ajunga la munca? sau alearga sa faca miscare(yeah right)?
de ce nu se trezesc cu 5 minute mai devreme?
oare le da cineva un premiu daca ajung la fix la serviciu? si daca da... de ce nu pleaca mai devreme de-acasa? de ce le place sa fie intr-o alergatura continua si nesimtita?

o sa va intrebati de ce am spus si "nesimtita"!

pai e o alergatura nesimtita ptr ca in cursa lor spre scari lovesc unii oameni care saracii de ei singura lor greseala e ca se afla la momentul nepotrivit in locul nepotrivit. caci astia de alearga ei asa disperati sunt ca o turma de bizoni ce calca totul in picioare. daca fereasca sfantul ti-a cazut ceva din mana(geanta, sac, ziar samd) iti iei linistit la revedere de la el sau te alegi cu injuraturi crunte si frigidere pline de carne de bizon.

intr-o zi cand urcam eu linistit ultimul(da eu astept sa urce bizonii si abia apoi urc si eu!) scarile de la piata victoriei, de sus apare un nene pe la vreo 55 de ani care-i impingea, pe cei care urcau, extrem de violent. bineinteles ca a ajuns in dreptul meu si a incercat sa ma impinga... nu a reusit caci m-am ferit si implicit l-am facut sa cada ca un sac de cartofi pe scari. foarte revoltat a inceput sa injure... l-am intrebat de ce injura cand el a impins 20 de insi inaintea mea si al 21-lea a ripostat. de ce sunt unii atat de "miez" incat au voie sa faca rau altora si cand, dupa un sir intreg de rele, sufera si el de un "rau" tipa ca din gura de sarpe?
l-am linistit, stati linistite/linsititi.

eu nu voi alerga niciodata dupa ce ma dau jos din metrou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!