vineri, 6 martie 2009

Masca!

si si-a dat masca jos!
nu pot spune decat: esti demn de mila!
era pentru prima oara cand ma lasa sa-i vad sufletul exact asa cum este el: schilodit si plin de cicatrici.
l-am intrebat:
-de ce porti masti?
-pentru ca prefer sa le port pentru a nu mai avea parte de alte cicatrici, pentru ca nu mai vreau ca lumea sa ma ia in ras si pentru ca e mai placut asa!
-si ai de gand sa-mi spui de ce esti plin de cicatrici?
-nu! cu siguranta nu! nu am motive sa-ti spun tie tot ce mi s-a intamplat pana acum. ti-am aratat adevarata mea fata pentru ca am incredere in tine. nu ma face ca ptr tine sa inventez o noua masca.
nu i-am mai pus nici o intrebare nevrand sa par un investigator. sunt cicatricile lui si ii respect dorintele ptr ca desi sufletul ii arata ca dupa razboi daca ma uit atent la el pot sa-i vad formele frumoase pe sub aceste cicatrici hidoase.
dar de ce suntem nevoiti sa purtam masti? de ce terbuie sa purtam scuturi?
poate pentru ca oamenii stiindu-te sufleteste pot profita de tine? te pot trada? te pot lua in batjocura oricand vor dori?

ma duc sa-mi spal masca!

3 comentarii:

  1. Ce frumos ai scris. Foarte emotionant, si totodata foarte adevarat. Toti alegram ca nebunii dupa aprobare, vrem sa ne integram intr-o societate care nu e in stare sa ne accepte pentru ceea ce suntem. Nu inteleg de ce trebuie sa ne incadram in niste modele pe care tot noi le-am creat. Am ajuns atat de obsedati de "a place", incat am uitat sa ne dam jos masca chiar atunci cand suntem singuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. la intrebarea "de ce trebuie sa purtam masti?" cand am vrut sa las com aveam mai multe idei acum le-am uitat... asha,prin masca paote se intelege minciuna, masca nu inseamna minciuna...e un mod de adaptare la o situatie sau pe plan social, si poate de aparare, rar ne permitem sa fim vulnerabili :, si mai purtam masti pentru ca, oameni finnd, ne schimbam non-stop si alegem masca potrivita... plm parca o iau razna un pic. Bafta la scris & keep on going.

    RăspundețiȘtergere
  3. din pacate in vremurile noastre a devenit o slabiciune ca lumea sa te cunoasca asa cum esti. pentru ca profita de slabiciunile tale ;)
    asa ca prefer/preferam sa purtam masti pentru a ne proteja.

    RăspundețiȘtergere

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!