joi, 19 martie 2009

V

venind dimineata, amandoi si-au facut siestele. Luca isi aprinse tigara si tragea cu pofta din ea iar Alexia privea pe geam soarele rasarind si asculta melodia pasarelelor de-afara. amandoi aveau in gand doar pe celalalt. Luca se gandea cat de prost a fost ca a fugit cand i sa ivit asa o ocazie. ea ii parea ca fiind femeia pe care de mult o visa noapte de noapte: bruneta, nu foarte inalta de statura, ochi albastri care pareau niste valuri de un azur dumnezeiesc, cu buze nu foarte proeminente si cu dintii albi sidefati.
- ce prost sunt! incredibil, cel mai prost! si lovea cu capul perna de sub cap. eh, lasa ca ma duc in parc si sigur isi va face aparitia.
se ridica din pat si se apuca sa-si prepare ceva pentru micul dejun, dar planurile i-au fost date peste cap de catre frigiderul ce era gol ca o vedeta ce pozeaza intr-o revista pentru adulti.
-hmmm, iar trebuie sa ma duc la cumparaturi!?! nu mai vreau! dar ce sa fac? ca mi-e o foameeee de n-am unde sa dorm la noapte.
se imbraca rapid cu ce-i pica in brate si iesi din casa ca un uragan.
Alexia mancase si se imbraca sa coboare sa cumpere presa din ziua respectiva.
In drum spre chioscul de ziare isi verifica portofelul dar cu ochii in acesta dadu peste cineva si-l darama la pamant.
-Imi cer mii de scuze, excalama ea plina de ispasire!
-Nu face nimic, spuse "victima" sunt in regula.
cand "victima" se ridica de la podea si se intoarse spre ea... uimire! era chiar ea!
-Alexia?si inmarmuri in fata ei de parca ar fi vazut o stafie.
-Luca? se inrosi pe loc ca un bujor la vederea lui. imi cer mii de scuze pentru cazatura pricinuita!
-nu face nimic! eu imi cer mii de scuze pentru ieri si probabil ca asta a fost pedeapsa.
-nu ai pentru ce sa-ti ceri scuze! asta ai simtit ... asta ai facut!
-oare ma pot revansa vreodata?
-nu depinde de mine, ii raspunse Alexia si se indeparta de el!
Luca alerga dupa ea, o prinse , din nou de mana.
-uite eu tocmai mergeam sa-mi beau cafeaua la vechea cafenea din colt! vrei sa ma insotesti?
-pai... trebuie sa merg sa iau ziarele!
-pai merg cu tine sa iei ziarele si apoi mergem sa bem cafeaua de dimineata! daca vrei! si ii afisa un zambet larg de ii acoperea toata fata.
-hmmm... bine! si-si spuse in gand: ce zambet tamp a afisat! tamp dar foarte frumos. cum as fi putut sa-l refuz?

si o luara agale spre cafeneaua din colt!

va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca aveti comentarii pertinente va rog sa le impartasiti!